Jak zamienić NO na NC

Witam

Mam problem. Mam alarm domowej roboty, ale działający tylko na rozwarcie styków czujki. Chciałbym natomiast aby alarm wywoływało zwarcie styków. Wiem, że jakimś małym układzikiem elektronicznym można tak zrobić. Czy ktoś z Was wie jak? Pozdrawiam EndrYOU

Reply to
Andrzej Czekajewicz

przekaźnik.

Reply to
Marek Lewandowski

Witam A najczesciej stosuje sie petle parametryczne Iles tam omów

Pozdrawiam Lukasz

Reply to
Ukaniu

-- > > Mam problem. Mam alarm domowej roboty, ale działający tylko na

Tyle ze jak utniesz kabel NO pojedynczo to nici z alarmu... Wlasnie po to sa NC, zeby przeciecie kazdego wywolalo alarm . Michal

Reply to
Michal Trych