Grzesiek

From: "Grzesiek"

Coś opuściłeś. Wyprostować - 300/18=16A 16A*2V=30W -> radiator mostka Podnieść napięcie - przy tej mocy to jednak tylko trafo, sprawność 85% -> 40W wydzieli się w tranzystorze(ach) znowu wyprostować 10*1=10W znowu radiator Jeżeli teraz potrzebujesz sinusoidę to w tranzystorach wyjściowych zostanie

40% (około) mocy. 100W. Na straty pójdzie 170W (oczywiście powinno to być liczone od wyjścia) te wyniki są optymistyczne.) Ale już z tego widać że mniejsze to nie będzie.

Władysław

Władysław Skoczylas