jak odratowac pliki z Eagle'a ?

Witam.

Mam sporo projektow z plytkami, edytowanych niestety skrakowana wersja Eagle'a (4.11). Nie da sie tego otworzyc w wersji legalnej programu - Eagle krzyczy, ze do edycji uzyto wersji nielegalnej. Czy jest jakas szansa, zeby odzyskac te dane/projekty? Jakis crack/naprawiacz etc? Czy wszystko psu w d... i nic nie pozostaje jak zainstalowac z powrotem crack do Eagle'a?

Szukalem w archiwum grupy, a tam ktos napisal, ze znajde to w ... archiwum. Szukalem wiec dalej, jednak bez skutku. Wlasnie przekopalem elektrode, ale tez bez rezultatow. Ma ktos jakis pomysl co z tym fantem zrobic? Jak uratowac te pliki?

Reply to
ARO" <papu dla harvesterow :

ARO napisał(a):

Ale te pliki nawet e takim Eagle'u będą zaśmiecione.

To jest kara za złodziejstwo.

Reply to
Filip Ozimek

Użytkownik ARO napisał:

To są craki wypuszczane przez ...Eagle'a.. Po to są aby napsuły złodziejom krwi. Masz freeware, masz wersje light, to po co kraść? A jak przymierzasz się do 4-6-8 warstw to na pewno stać cię na Eagla. Bo stosunek jakości/możliwości do ceny Eagle ma najlepszy. (to jest moja opinia). To jest kilkaset Euro, to prawie jak free. Pozdr. Marek

Reply to
Marek P.
Reply to
Robgold" <robgold NO

eagle ma zaszyta wewnatrz tzw black list - wewnatrz kazdego pliku z projektem zapisywana jest wersja programu ktore robioan byla edycja, jesli numer tego programu jest na tej black list to eagle odmawia otwarcia. W sieci sa dostepne programy slsuzace do czyszczenia numeru wewnatrz plikow z danymi - dzieki temu mozna zalegalizowac stare projekty...

Reply to
PAndy

Użytkownik ARO napisał:

Tak , jest to możliwe. Sam to robiłem. Niestety musisz poczekać do jutra bo dzisiaj nie d rady.

Przygotuj działającego tego nielegalnego eagla oraz tego już legalnego - co zrobić dam znac jutro.

Adam

Użytkownik Adam Górski napisał:

Jeżeli nadal aktualne zapraszam na gg:2346707 lub skype : gorskia

Adam