znaleźć pliki lib_at91sam7

Witam.

Mam AT91SAM7S32. Mam do niego plik lib_at91sam7s32.h zassany "gdzieś z internetu".

Ale w środku wygląda jak gdyby był autorstwa ATMELa. Przeglądam strony atmela i nie potrafie go znaleźć. Ma ktoś namiar gdzie oficjalnie go pobrać?

Niestety moja wersja lib_*.h nie obsługuje PIT. Moge to zrobić ręcznie, ale po to powstaly lib_* żeby się w to nie bawić. Niestety przeglądam różne wersje "z internetu" i PIT nie ma, choć w identycznym pliku dla np. X256 obsługa PIT jest (co może oznaczac, ze mam jakąs stara wersję, ostatnio w śrdoku data to wrzesień 2004, a w X256 PIT jest datowany na listpad 2004).

Reply to
Sebastian Biały

Użytkownik "Sebastian Biały" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hep1d7$3mb$ snipped-for-privacy@achot.icm.edu.pl...

Jest paczka "AT91SAM7S-EK Software Package for IAR 5.2, Keil and GNU" na stronie

, ale w niej pewnie nie ma tego pliku. Ja działam na SAM7X(C) i w odpowiedniej paczce nie ma podobnego pliku. Przeszukując moje zasoby znalazłem takie lib_* do sam7s tylko w źródłach freeRTOS. Wydaje mi się, że te lib_* to starsze podejście Atmela. Teraz funkcje są pogrupowane - dla każdego urządzenia peryferyjnego w oddzielnym pliku. Dla Ciebie PIT jest w at91lib\peripherals\pit\ zawarty w powyżej wymienionej paczce dla kitów Atmela (EK).

Michał

Paczkę tą obejrzalem już na wszelkie sposoby i nie ma tam tego pliku.

Wlasnie chyba z tego projektu jest mój lib_.

Na razie uzywam S256. Swoją drogą mam nadzieje, ze S256 różni sie ilością ficzerow a nie lokalizacja rejestrów od S32.

Swoja droga jest niezly burdel. Od paru godzin szukam startupu (asm inicjujacy + skrypt linkera) do SAM7 który:

a) słyszal o C++ (i linkuje sekcje z tablicami wirtualnymi) b) poprawnie inicjuje przerwania (wszystkie, a nie tylko IRQ jak startupy atmela) c) nie ma nawizań do swiata zewnętrznego (startupy z freertos mają) d) kompiluje się do ram i rom (niektóre mają z tym poważny kłopot)

I chyba musze sam napisać (poprzez poskladanie do kupy) bo wszystkie gotowce mają jakies niedorobki...

Reply to
Sebastian Biały

Sebastian Biały pisze:

TK