Jak obejść "System Telewizji Szpitalnej"

Moja siostra jest ciężko chora. Musi leżeć w szpitalu. Ból nie pozwlana jej na skupienie sie nad książką czy czymkolwiek innym wymagającym uwagi. Pozostajeo ogłupiacz w postaci TV. Godzina oglądania TV kosztuje w szpitalu 2 zł. Na własny odbiornik pacjenta na sali władze szpitala nie dają pozwolenia. Ma ktoś pomysł jak objeść wycągacza dwuzłotówek?

Dzięki. Pozdrawiam. PIk

Reply to
pik

Maly telewizor turystyczny i sluchawki na uszy..i niech mi ktos sprobowalby zabronic..!!! No, chyba ze to nie szpital, a oboz koncentracyjny, bo nawet w wiezieniach wolno..!!!

HaMMeR

Reply to
HaMMeR

Salka dwuosobowa, obie chore chc± ogl±daæ televizor jednej z nich (chyba 14 cali) ale biznes jest biznes!!! NIE WOLNO. JAK SIÊ NIE PODOBA MO¯NA SIÊ LECZYÆ GDZIE INDZIEJ :-((

To chyba tylko jeden z wielu przyk³adów na to, ¿e w wiêzieniach fajnie jest. Pzd. PIk

Reply to
pik

T.M.F. napisal(a):

Ale maja podstawe do takich dzialan - moga sciemniac, ze niehologowany sprzet bedzie zaklocal aparature medyczna...

No nie przesadzajmy....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

Marcin E. Hamerla

ten system dziala na zasadzie odcinania zasilania TV, monitoruje pobor pradu, wiec moze daloby sie dobrac do tego czujnika pradu (w stby TV dziala...) podobny system mam tu w pralni, myslalem, jak obejsc wkladanie karty i placenie 6 frankow za pranie:), ale dalem sobie spokoj, gdyz codziennie nie piore, ale reszta srudentow by sie uieszyla, gdyby uklad sie "zepsul" pralka jest zasilana do momentu wyjscia z tryby stby...tak jak ten TV

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

Ja wiem ze nam troche brakuje do idealu ... ale jesli sie szpital nie podoba, to leczyc sie gdzie indziej. Kiedy w koncu pieniadze pojda za pacjentem.

od telewizora do "kasjera" i z powrotem. Tylko który z którym?

Dziêki za wszelki porady. Pozdrawiam

Reply to
pik