jak dobrac rezystor

Witam, jak obliczyc rezystor, ktory ma z 24V "zrobic" 9V (natężenie takie samo)?

Ludziowi co się zwie Makxio wymsknęło się w <news:d1mfkk$tkg$ snipped-for-privacy@system7.pata.pl>:

Dzięki...

PS. tylko ni chciej wiedzieć do jakiej szkoły chodzę :D

technikum elektryczne ?

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Ludziowi co się zwie Waldemar Krzok wymsknęło się w <news: snipped-for-privacy@uni-berlin.de:

:)

Użytkownik Predator napisał:

Nie jest źle, czytać i pisać już umie!

"Matka niczym, ojciec niczym, a syn został motorniczym" :)

Reply to
A.Grodecki

nie matura a chęć szczera zrobi z ciebie oficera

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok
Reply to
Andrzej Kamieniecki

Ludziowi co się zwie SQ9HHL wymsknęło się w <news:d1mjq4$8s2$ snipped-for-privacy@shodan.interia.pl>:

No fakt :(

Przyda się...

Ludziowi co się zwie SQ9HHL wymsknęło się w <news:d1muj1$2ub$ snipped-for-privacy@shodan.interia.pl>:

Ze mną podobnie, ale nie uwierzysz, że na pee czegoś takiego nie było ("praktyczne podłączanie")

ja miałem szczęście się od wszelkiego woja wykręcić. Przespałem co prawda pół studium wojskowego na PWr, ale potem zmieniłem uczelnię (i ustrój) i wojska już nie było. A na studium wojskowym byli nauczyciele, którzy byli albo za głupi na służbę wojskową (a to już coś znaczy), albo politycznie niewygodni (np. politrukowi brat zwiał na zachód). Zabawa była przednia, o ile nie spałem (>50% zajęć).

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

A jestes pewien ze prokurator cie nie sciga ? Policja ostrzegala - wielu mysli ze jak wyjechali na zachod to sprawy nie ma, a tymczasem jest :-)

hihi. Tydzień po moim wyjeździe przyjechało WSW by mnie zabrać, ale "on już tam nie mieszka" ;-) A teraz mi mogą koło rzyci luft plumpać, bo nie jestem obywatelem RP, minęło > 20 lat od wyjazdu i w wieku wybitnie niepoborowym. Zresztą i tak dali zieloni pupy, bo zdałem książeczkę wojskową w WKU i w zamian dostałem od zielonych zgodę na wyjazd.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Zrzekles sie obywatelstwa ? Nie wiem czy to wystarczy :-) A jakis ambitny glina jak zobaczy niemiecki paszport, sprawdzi w rejestrze poszukiwanych - imie, nazwisko, data urodzenia i imie ojca sie zgadza :-)

Ale my tu o sprawie karnej - do odsiadki nie trzeba miec wieku poborowego :-) Przedawnienie .. nie jestem pewien, ale ponoc dlugo trwa :-)

A zgoda byla na 3 miesiace czy na 20 lat ? :-)

wystarczy. Mam papier z zezwoleniem zmiany obywatelstwa.

tylko skąd on weźmie imię ojca?

na zawsze

Waldek

Reply to