Impedancja wzmacniacza i głośnika

Witam szanownych grupowiczów. Mam subwoofer aktywny firmy noname. W środku jest głośnik noname o mocy 50 W i impedancji 6 Ohm. Na płytce zwrotnicy nie mam żadnych konkretnych oznaczeń. Moje pytanie brzmi: Czy gdybym chciał zamontować lepszy głośnik, muszę szukać takiego o identycznych parametrach, czy mogę zastosować mocniejszy, ale za to o impedancji 4 Ohm?

Reply to
Jerry

Tak

Nie