Ile za taką prace wołać?

:)

Rewelacyjnie :) Swojš drogš w końcu u siebie odpaliłem anodowanie. Troche z tym zabawy, ale czego sie nie robi dla marketingu ;-)

Acha, no to niefajnie. Ja postaram się machnšc PCB rejestratora przez święta - jak będziesz w okolicy to zapraszam (nie tylko po nakrycie) :) Miłego. __ Pzd, Irek.N. (irek na serwerze 1024.pl)

Reply to
1024 Ireneusz Niemczyk

Ok jak rejestrator będzie gotowy to daj jakiś sygnał to przyjade po niego.

Reply to
Kurciok