Identyfikacja producenta przez logo

Powitanko, >

Hmm, nic znanego mi sie nie nasuwa, ale moze niedokladnie przerysowales. Moze to pomoze:
Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak
Reply to
Marek Dzwonnik

A googla zapuszczales ? Ponoc sharp, do kupienia

System oznaczen przypomina mi ST - moze tam poszukac czegos z podobnymi numerkami ?

Nie - taki mostek pracuje bez problemow, co najwyzej szybko sie spali [i uszkodzi pozostale]. Krytyczne jest tam napiecie, prad. Rezystancja otwarcia pewnie bedzie do pradu dostosowana, predkosciowo wyrobi - wymana trojki powinna wystarczyc.

ale wedle ST to bedzie 60V 70A lub odwrotnie ..

Powinna byc dana z nadmiarem. Zreszta nowsze tranzystory raczej beda lepsze niz gorsze.

Dlatego wymienic trzeba cala trojke. A ze bedzie miala nieco inne straty niz pozostale .. 70A w pdf do czegos zobowiazuje.

Mozliwe, ale raczej nie spodziewalbym sie klopotow. Predzej bym sprawdzil czy napiecia bramkowe sa wystarczajace.

No coz - oryginaly jak widac tez nie byly najlepsze.

A probowales przez

?

SP9LWH napisał(a):

Nie zamykam wątku napiszę, jak się to skończyło!

Dziękuję,

RobertG.

Reply to
RobertG

J.F. <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Wyciągnał go jak z kapelusza albo spod ziemi, i faktycznie ten prąd robi wrażenie ...

Ja mam taką wadę wrodzoną - nienawidzę kłamać a rejestracja próbna czy inna - i tak _nie_ jestem brokerem ani dystrybutorem.

Bez ograniczeń, 2 akumulatory 24 [V] i (ocznie) 55 [Ah].

Jest warystor, resztę jeszcze sprawdzę.

Dziękuję za dotychczasową pomoc (mam nadzieję że w razie trudności mogę liczyć na dalsze wsparcie).

RobertG.

Reply to
RobertG

Bardzo nieprecyzjnie się wyraziłem:

Powinno być: 2 akumulatory 12 [V], ok. 55 [Ah] każdy, połączone szeregowo, bez zabezpieczeń czy ograniczenia prądu.

RobertG.

Reply to
RobertG.

Ale sugerujemy nie rownolegla, tylko szeregowa :-)

Magik z niego wielki .. ale google usbid znalazlo, widac nalezalo podrazyc temat :-))

A kto wie o co sie tam spytaja ..

To wiecej niz 400A nie da. Jak jeszcze sprawdzisz rezystancje wirnika, to sie pewnie okaze ze 100A max ..

Marek Dzwonnik