IAR -> avr-gcc

Witam!!!

W nocie aplikacyjnej av310 ze strony atmela jest przykładowy program obsługi i2c zrealizowanym na kompilatorze IAR'a.

No i jest tam takie udziwnienie w deklaracji funkcji: __x unsigned char USI_TWI_Start_Transceiver_With_Data( unsigned char

*msg, unsigned char msgSize)

Chciałem to przeportować na gcc, ale nie za bardzo wiem co zrobić z tą preambułą "__x" na początku deklaracji.

Może ktoś to już ma za sobą ....

Pozdrawiam

Reply to
Krzysztof Piecuch