gniazda 3.5mm stereo izolowane poszukiwane

Hej grupowicze,

ostatnio poszukuję jak durny gniazd jack 3.5mm stereo z montażem centralną śrubą (takie do druku to mam, ale potrzebuję do montażu do paneli), ale z izolacją śruby od obudowy. Wklejanie gniazd do druku i robienie przelotek z tworzywa i śrub plastikowych już mnie doprowadza do szału. Potrzebuję tego jak na razie w ilościach raczej detalicznych (powiedzmy 50-100 sztuk). Zna ktoś jakieś pewne źródło?

Waldek

Reply to
Waldemar