Gdzie w Warszawie kupić włącznik szyfrowy?

Nie wiem, czy dobrze to określę. Widziałem kiedyś to ustrojstwo w takim grubym katalogu (chyba Elfy).

To taki szyforwy włącznik elektryczny. Ma 5 przycisków, nad 4 są cyferki (jak w mechanicznych licznikach kilometrów w samochodzach) od 0 do 9 zmieniające się każdorazowo przy naciśnięciu przycisku znajdującego się pod cyferką. Załączenie polega na wciskaniu przycisków do momentu ukazania się określonego przez producenta kodu. Do wyłączania służy ostatni, 5 przycisk, który ustawia wszystkie cyfry na "0" i tym samym rozłącza styki.

Czy ktoś wie konkretnie, gdzie w Wawiw (lub gdzzziekolwiek na kuli ziemskiej) można kupić taki włącznik? GUS odpada, na Wolumenie nie wiem, ale może ktoś się spotkał i WIE KONKRETNIE. Z góry dzięki za info.

Reply to
Rot