Gdzie najtaniej kupujecie chlorek żelaza?

Witam grupowiczów. :)

Przejrzałem sobie archiwum Waszej grupy i chociaż na elektronice się kompletnie nie znam ;), zaintrygowały mnie informacje o chlorku żelaza, kosztującym "parę złotych" za kilogram. W związku z tym mam pytanie: gdzie najtaniej można dostać chlorek żelaza? Oczywiście interesują mnie ilości "detaliczne", ale trochę więcej niż 125g paczuszka. ;)

Chlorku używam do amatorskiego wytrawiania blaszek do celów modelarskich. Taka blaszka, chociaż cienka, jest dużo grubsza od warstewki miedzi na laminacie, więc zużywa się przy jej trawieniu o wiele więcej chlorku... :(

Pozdrawiam.

Reply to
Plasser

Użytkownik "Plasser" snipped-for-privacy@vp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...