Gdzie najtaniej fronty z klawiaturą foliową

Może ktoś ma "przerobione" - gdzie najtaniej zrobią mi kilkadziesiąt szt. samoprzylepnego frontu foliowego, z klawiaturą (rozmiar 160x100 mm, w tym 9 przycisków, kilka otworów różnych) ?

Klawiatura najchętniej z klikiem, ale może być bez blaszki. Ostatecznie płaska (bez kliku) też może być.

Obecnie robię "handmade" , z PCB z microswitchami, na to samoprzylepny front - bardzo tanio to wychodzi - kilkanaście zł, ale sporo zabawy, kiedy się robi te kilkadziesiąt egz...

Reply to
sundayman

Kiedyś robiłem rozeznanie dla kilkudziesięciu sztuk i najtaniej wychodziło we Frontica.Rozmiar podobny, ja miałem jeszcze dodatkowo diody LED w klawiaturze i okienko pod LCD. Jakość zadawalająca.

Ale popytaj jeszcze w Satori, tam też mają niezłe ceny.

pytająca

Reply to
pytajacy

Polecam QWERTY ->

Jakub Rakus

Na razie mi też wychodzi najlepiej Frontica i Satori. Qwerty ma najwyższe ceny jak dotąd ( sama klawiatura 2x drożej niż Frontica, a przygotowalnia... 4x drożej !) - złocone robią, czy jak ??

Niestety, nawet w najtańszej opcji wychodzi za sztukę w okolicach 50 zł netto... Kurczę, szkoda, bo zapewne będę musiał pozostać przy moim rozwiązaniu - wersja DIY to koszt max 14 zł. Czyli różnica sporawa. Wygląd udaje mi się uzyskać zbliżony do "firmowego" , ale roboty zdecydowanie więcej - i dlatego chciałem sobie tej roboty trochę odjąć. . Jednak przy kilkudziesięciu szt. to już się robią znaczące kwoty zaoszczędzone...

Ech, gdyby tak robić 1000 szt, to byłaby inna rozmowa :)

Reply to
sundayman

Użytkownik "sundayman" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:le0bun$jg6$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Zobacz tutaj

wowa

Dwa lata temu najtańszą ofertę dostałem z firmy Irga. Klawiatury są OK, tylko zdaje się troszkę długo na nie czekałem.

Robbo

Reply to
Robbo