Gdzie kabel?

Witam,

Szukam wszedzie kabla w oslonie gumowej 2 x 1kw albo 2x1,5kw.

Jesli ktos wie i moze poradzic prosze o info

pozdro lukasz

Reply to
lukasz

Proszę wybaczyć mi to bezposrednie pytanie. Mama mojego ojca (nieżyjąca już) miała panieńskie nazwisko Dzwonnik. Jej rodzina pochodziła z okolic Kazimierza Dolnego nad Wisłą. Wiem, że miała liczne rodzeństwo, braci i siostry. Być może coś z tych faktów pasuje do historii Pańskiej rodziny?

Dzięki za jakiekolwiek informacje.

Benedykt

Reply to
Benedict P. Barszcz