Gdzie i jaki mały wtyk i gniazdo do 4

Szukam miniaturowych wtyków (z gniazdami) w rodzaju "mini jack" lub inne niewielkie ale o pewnym połączeniu do łączenia układów 4-ma żyłami (2 zasilanie, 2 dane). USB odpada ze wzgl. na możliwość wetknięcia w nie byle czego, co użytkownik uzna za godne eksperymentu. W tym momencie używam "mikrofonowych" - skręcane połączenie jest pewne, ale niestety duże i psuje estetykę urządzenia :)

Dariusz Żołna

Reply to
Dariusz Zolna

Telefoniczne/ethernet ? RJ12/45

mini-din [SVHS]

Audio od napedow CD/DVD ?

Użytkownik "Dariusz Zolna" snipped-for-privacy@usenet.com napisał w wiadomości news:fufdfr$13j$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

M8 4pin?

Reply to
Szymon

Użytkownik "Dariusz Zolna" snipped-for-privacy@usenet.com napisał w wiadomości news:fufdfr$13j$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

PS2 od klawiatury Piotr

Reply to
Piotr Pitucha

Dariusz Zolna pisze:

Minijack 3+1 (taki jak do kamer)

MAc

Reply to
MAc

MAc schrieb:

minijack 2.5mm też są 4-pinowe. Albo mini-xlr

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Szymon pisze:

Tak jest, właśnie tego szukałem, dzięki!

Dariusz Żołna

Reply to
Dariusz Zolna

Waldemar Krzok pisze:

O takim minijacku właśnie myślałem, z tym że kiedy szukałem, w TME nie mieli gniazd do tego (tzn mają tylko 3,5mm). Przydałyby się jeszcze kątowe wtyki.

Dariusz Żołna

Reply to
Dariusz Zolna