MOSFET driver - jaki i gdzie kupić?

Witam.

Buduję urządzenie sterujące czterema silnikami. Sterowanie PWM. Obroty tylko w jedną stronę. Układ bardzo prosty: ATmega162->Mosfet Driver->MOSFET->Silnik.

Brakuje mi elementu MOSFET Driver. Namierzyłem na googlu Max621 - steruje 4 mosfety. Niestety nie wiem gdzie go kupić (Warszawa lub wysyłkowo).

Może jest jakiś inny popularny układ najczęściej używany do tego celu?

Pozdrawiam Marcin Sommer

Reply to
Marcin Sommer

maja tam cos takiego MAX621CPN po około 70 zł

Reply to
wilk

Użytkownik "Marcin Sommer" snipped-for-privacy@kiz.pl napisał w wiadomości news:bv2tgh$2pj$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Reply to
GazetaPL

jeżeli masz MOSFET podpięty po "niskiej stronie", czyli Dren do silnika, zrodlo do masy a bramka, wiadomo na procek, to chyba taniej niż za 70zł bedzie zrobić taki driver z dwóch tranzystorków i kilku rezystorów i diody (chociaż zalezy jaki ładunek "wcina" twój mosfet podczas załaczania i wyłaczania), podobny schemat sterowania mosfetem był EP1/2004 przy jakimś regulatorze prędkości do silników modelarskich ... Użytkownik "Marcin Sommer" snipped-for-privacy@kiz.pl napisał w wiadomości news:bv2tgh$2pj$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Reply to
GrP

Jaki to silnik i jaki mosfet ? Bo moze wystarczy go podpiac bezposrednio do nogi proca ?

Reply to
T.M.F.