G?o?niczek do domofonu Tonsil W83

Witam, Mam drobny problem, spalił mi się w domofonie głośniczek firmy fonsil W83 /chyba mówi się na to wkładka słuchawkowa/. Nigdzie nie mogę jej dokupić, dzwoniłem do sklepów i firm naprawiających telefony. Nikt tego nie ma. Słyszałem, że można wstawić inny głośniczek, dopasowując impedancję, ale nie mam odpowiedniej wiedzy.

Co robić? Doradźcie!

Pozdrawia Piotrek

Reply to
pdusp

Tonsil, Tonsil... firma jest gdzie? W Południowym Zimbabwe? Eeee Północnej Dakocie? Eeee W POLSCE! Brawa dla pana w czapce.

masz swoją wkładkę, 6 złotych kosztuje.

Reply to
Marek Lewandowski

Ciesze się, że Tonsil jeszcze istnieje - byle tak dalej, ktoś wprowadził mnie w błąd mówiąc, że ich już nie ma.

Wartość zakupów 6.00 PLN Kraj dostawy Polska Koszt dostawy 19 PLN (Poczta Polska za pobraniem priorytetem) Razem do zapłaty 25.00 PLN

A może lepiej kupić nową słuchawkę za 32zł?

A pomysł z małym głośniczkiem i rezystorem 240ohm> żeby do czasu sprowadzenia wkładki jakoś przetrwać? Czy to się uda - drogi Marku?

Pozdrawia Piotrek

Marek Lewandowski napisał(a):

Reply to
pdusp

czyta. łatwiej się Tak. cytatem. pod Odpowiadaj

12zł za wysyłkę po przelewie.

to już musisz sam wiedzieć. Poza tym, nie każę Ci kupować od Tonsila bezpośrednio, każdy sklep el. powinien być w stanie ściągnąć przez swoją hurtownię.

Może być dużo cicho. Popsuć nie popsujesz.

Reply to
Marek Lewandowski