FPGA na 5V

Witam,

potrzebuje do pewnego niewielkiego urzadzenia ukladu FPGA majacego ~64 pinow IO i zdolnej do niezbyt skomplikowanego przetwarzania strumienia bitowego nadchodzacego z czestotliwoscia do 66MHz (jej zbieznosc z taktowaniem mojego innego projektu jest przypadkowa :-)). Uklad nie musi byc zbyt rozbudowany wewnetrznie, ale CPLD beda tu za male. Ograniczeniem jest to, ze uklad bedzie pracowal w otoczeniu logiki 5V, wiec preferowane napiecie jego zasilania tez powinno byc takie. Powinien byc tez ciagle produkowany, bo wchodza w gre zakupy wiekszych partii, a takze mozliwie tani. Jaki uklad spelniajacy te warunki mi polecie?

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

Piotr Wyderski napisal(a):

Jednakowoz sprobuj zastosowac ukald 2.5V, czyli na przyklad ACEX. Ja uzywam nadal kosci 5V i ich ceny bola. W nowych projektach sa kosci

2.5V (I/O na 3.3V) chociaz wiele kosci w ich otoczeniu jest 5V. Sprawdz przede wszystkim poziomy wejsciowe kosci 5V. Z poziomami wyjsciowymi nie ma problemu, bo ACEX sa tolerancyjne na 5V.
Reply to
Marcin E. Hamerla

To bym musial zastosowac 60 dwukierunkowych konwerterow

3,3->5V, bo nie chce kombinowac z napieciami, liczac, ze a nuz poziom 3,3V zostanie rozpoznany jako logiczna jedynka. :-(

O ile sa wyzsze w porownaniu z podobnym ukladem na niskie napiecia?

Tego wlasnie nie wiadomo, bo uklad ma byc zgodny z koscmi roznych producentow. Dlatego chce sie scisle trzymac specyfikacji interfejsu.

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

Piotr Wyderski napisal(a):

NIe wiem o jakie kombinowanie Ci chodzi - sprawdzsz parametry kosci i juz. No i trzeba konwersje robic tylko w jedna strone.

Nie chce mi sie sprawdzac, ale cos kolo 100%. Albo i wiecej. Zobacz przykladowe ceny w kalkulatorze cenowym na stronie EBV. Pamietaj tez o szybkosci.

Ale tu nie chodzi o producentow, tylko o poziomy TTL / CMOS.

Reply to
Marcin E. Hamerla

On Fri, 25 Feb 2005 13:52:05 +0100, "Piotr Wyderski" snipped-for-privacy@ii.uni.wroc.pl> wrote: [.....]

Patrząc na wybór oraz ceny CPLD 5V i 3.3V, wydaje mi się że nie istnieje taka rzecz jak 5 woltowy, tani, a do tego ciągle produkowany FPGA.

Może najmniejszy ACEX 1K Altery - nie jest 5 woltowy ale chyba się nada. Nigdy na poważnie nie używałem tej kości - miałem tylko do dyspozycji na 1 dzień płytkę z takim układem i przy okazji przejrzałem datasheeta. :-) AFAIR z FLEX-ów

10K chyba też będziesz mógł coś wybrać.

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec

a w CPLD sie ne izmeisci..? np serii MAX7000. chodzi to na 5V i/o

Reply to
Greg