Flash W49F002U - problem z kasowaniem

Zacznij już teraz, bo zauważyłem, że coraz trudniej dorwać porządną płytkę: wszyscy sprzedają tą samą, czyli niedopracowaną wersję 4.0 ;-((( Kupowaliśmy nie dawno z kumplem w różnych źródłach i są problemy z programowaniem np. SST29xxx (Winbondy lecą bez problemu) - da się to rozwiązać dokładając gdzie popadnie 100nF (ścieżki masy i zasilania są za cienkie i za bardzo połamane!!!)

P.S. Stary programator 3B wygląda i działa lepiej... Ale nie ma PLCC32...

Reply to
Krzysztof Pawleta

Krzysztof Pawleta napisał(a):

A czy wersja z

jest ok?

Reply to
Virus_7

Ostry napisał(a):

Heh.. Myślałem, że tam jest jeszcze starsza wersja. Ja mam 3B. Naszczęście! :)

Apropos Willema: Potrzebuję jakiś schemacik lub informacje na temat przejściówki do pamięci Flash 29LV800BB (TSOP44 o ile się nie mylę). Dokładniej, to mam gdzieś w domciu podstawkę profesjonalną (firmy bodajże Weels).

Reply to
Virus_7

Właśnie pisałem głównie o tej płytce ;-((( Wolałbym kupić wersję SMD, ale niestety nie spotkałem SAMEJ płytki ;-( Zresztą pokazałem płytkę firmowemu projektantowi (dodam, że projektuje WYŁĄCZNIE ręcznie i wyłącznie w AutoTRAX pod DOSa...), to się zdziwił, że tylko ze scalakami jednej firmy (SST) nie działa! Jednak zostaję przy moim starym, dwustronnym 3B... a już go miałem odstąpić... "kumpel" dostał "poprawiony" 4.0...

P.S. Kumpel przeglądał kilka archiwów i dużo osób ma problemy z 4.0...

Reply to
Krzysztof Pawleta