Edytor fontów

Witam,

Czy ktoś z szanownych zna jakiś fajny, i najlepiej bezpłatny, edytor fontów bitmapowych? Chodzi o projektowanie znaków do graficznych wyświetlaczy LCD.

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec

Użytkownik "Jan Dubiec" snipped-for-privacy@SPAMTRAP.slackware.pl> napisał:

Zrobiłem kiedyś (w innym celu) program zamieniający czcionki TT na BMP. Wpisz w googlach FNT2BMP, wiem że krąży to gdzieś po sieci.

Darek Żołna

Reply to
Dariusz Zolna

Dnia 2004-11-05 12:22, Użytkownik Jan Dubiec napisał:

Jakis czas temu przy okazji budowy tekstowego projektora laserowego musialem sobie taki prymitywny edytorek jakos stworzyc. To jest efekt:

wyliczeniu wartosci dla zaznaczonych pol otrzymuje sie wpis do tablicy deklarowanej w jezyku C. Kazda wartosc to jedna kolumna znaku. Edytor prymitywny i trzeba robic "wstecz" w przegladarce jesli sie cos spaprze. Jesli wyniki maja byc podawane w innej postaci, moge go dostosowac do wymagan ;) Dodatkowo rozmiar tego "fonta" jest nie taki jak w LCD. Jakby cos, podaj wymagania i cos przerobimy... moze sie jeszcze komus przyda :)

Reply to
mavs[NOSPAM