[Eagle] Problem z otworami...

Witam!

Wczoraj i dzisiaj robiłem (projektowałem) swoją pierwszą płytkę w Eagle'u. Wszystko jesto ok oprócz otworów w padach. Są one zbyt duże, żeby można było spokojnie wiercić. Wiem, że drill to otwór / nawiert, ale nie udaje mi się zmienić ustawień już gotowych padów. Pytanie: Jak zmniejszyć otwór w padzie w scalaku (np. MAX232)? Na której warstwie powinno się rysować powierzchnie masy?

Reply to
Virus_7

Virus_7 napisał(a):

Ups... Chyba przypadkiem znalazłem. :) File >> Run... >> drill_aid.ulp

Reply to
Virus_7

Krzysiek. napisał(a):

Warstwa Nr 116 (centerDrill) zaznaczona... A możesz dokłądnie opisać swoje czynności? :)

Ja właśnie wytrawiłem pierwszą płytkę w życiu. Metoda termotransferu jest THE BEST. :D Popróbowałem z 5 - 6 razy i jest ok. Tylko trzeba używać dość grubego papieru ściernego (ja używałem 400). :)

Reply to
Virus_7

Krzysiek. napisał(a):

:D Tak bardzo jej chyba nie zniszczyłem. ;) Na początku robiłem to 800, ale coś mi nie szło (toner odpadał). Wzięłem 400. :D

Reply to
Virus_7

Krzysiek. napisał(a):

Dobra! Następnym razem. ;)

Reply to
Virus_7

Virus_7 napisał(a):

A jak długo przygrzewacie ? Bo mi się cholera albo nie przykleja do miedzi, albo zaczyna rozpływać troszeczkę.

Longos

Reply to
Longos

Longos napisał(a):

Czyszczę płytkę izopropanolem, kłade na żelazko, czekam jakieś 30 sekund do rozgrzania i nakładam papierek. Póżniej dokładnie dociksam dziurawą skarpetką :) Jak temperatura jest ok, to papier powinien od razu się przykleić, a jednocześnie płytka nie może się przypalać.

Reply to
Virus_7