Dziêkuje za wyja¶nienie

Bardzo dziêkuje dwóm Panom za wyja¶nienie mi sprawy uziemnienia.Mam ju¿ sprawe na¶wietlon± chocia¿ przyznam siê ¿e nie do koñca wszystko zrozumia³am, ale mi to wystarczy, chcia³am choæ trochê wiedziec "co piszczy w trawie", sprawy elektryczne mnie nie interesuj±, jedynie troszkê ten wycinek elektryki bo to zwiazane jest z pralk± i komputerem którego tez czasem u¿ywam. Beata.

Reply to
Beata