Drukarki laserowe po regeneracji

myli i to bardzo mam taka, jak na razie jedyny problem jaki mialem to oslawione wciaganie kilku kartek. Dostarczony ze dwa lata temu za darmo przez HP zestaw naprawczy jak na razie do dnia dzisiejszego sprawe rozwiazal. Aha - warto do niej dolozyc pamieci, standard to 2MB, obecnie mam 18MB (dolozony modul 16MB, kosztowal mnie kiedys 100zl).

Reply to
Michal Baszynski .

Nie 5MP, to drukarka klasy P (pośrednia pomiędzy 5L i 5) z postscriptem (M).

Drukarki klasy nie-L i nie-P ;) mają oznaczenia 5, 5M, 5N. Była jeszcze klasa "wyższa" obejmująca modele 5Si, 5Si MX, 5Si NX, 5Si Mopier.

O Laserjet Color 5 nie wspomnę :)

Reply to
pisz_na.mirek

Namawiamy na 5 lub ewentualnie 4+ czy 4 (mogą być z literkami M lub N, ale bez L czy P).

Reply to
pisz_na.mirek

Takie coś jak LJ 6 czy 6M nie istniały! Tylko 6L, 6ML, 6P 6MP.

Jak nie potrzebujesz postscriptu, to żadna.

Reply to
pisz_na.mirek

4N, 4N+, 5N (N jak network, nie M jak postscript:)
Reply to
pisz_na.mirek

Marek Dzwonnik napisał(a):

a co powiecie o HP2200?

swego czasu, jak pojawił się temat o papierze kredowym, była też i informacja (chyba od Ciebie), że w nowszych LJ nie można całkowicie wyłączyć trybu oszczędzania toneru i przez to większe obszary miedzi sa podtrawiane w środku

- więcej toneru na brzegach a mniej w środku

Króko mówiąc, czy seria 2200 nadaje się do metody papieru kredowego? Czy jest pod jakimś względem lepsza/gorsza do HL5 (kwestia ceny zakupu drukarki nieistotna, eksploatacji owszem tak)

Reply to
Tawez

On Mon, 11 Jul 2005 15:24:45 +0000 (UTC),

Hi hi - usmialem sie raz. Kombajn LJ3330. Jest tez w wersji N - sieciowosc polega na tym ze do kartonu wsadzaja printserver i dwa rzepy umozliwiajace wygodne zamocowanie ps z tylu kombajnu :-)

Ale trzeba przyznac ze oprogramowanie jest dopracowane - Jetdirect odczytuje po centronicsie status z kombajnu i przekazuje do komputera. Gdyby sie jeszcze nie wieszalo .. :-)

Zalezy .. dawno dawno temu znajomi mieli klienta - kupowal czesto-gesto najtansze iglowki. Okazalo sie ze to jakas sprzedaz ratalna i drukarki drukowaly tam na okraglo non-stop. Jak sie ktora zepsula to na smieci i nowa. Ponoc sie oplacalo ..

Caly separator to jest kawalek plastiku z tym korkiem czy guma

Ale "psuje sie" sie tylko ta gumka.

Rolka jest dobra, bo ciagnie az za dobrze :-)

Na oko to tarcie guma-papier musi byc wieksze niz papier-papier. A jak jest mniejsze to wchodzi kilka kartek.

I jeszcze gumka w separatorze musi byc bardziej sliska niz gumka na rolce .. bo nie wciagnie.

On Mon, 11 Jul 2005 13:51:23 +0200, "Jarek P."

W zasadzie to problem ma TYLKO z separatorem. A to niewielki/niedrogi problem, o ile naprawiac samemu.

No i ciut malo pamieci ma.

Dobra, choc w ksiegowosci udalo sie babkom jakis zszywacz dwa razy wrzucic, a wtedy rwie sie folia na grzejniku. A moze to papier jakis kiepski i "z wkladka" ? :-)

Marek Dzwonnik

Nie znan 2200, ale myślę sądząc po wyglądzie, to prawie to samo co moja

2100.

Seria 2000 jest kontynuacją klasy P (gdy 1000 klasy L, a 4000 "normalnych).

Mam LJ 4 i 2100 - 2100 3x młodsza i gdzieś 10x mniejszy przebieg.

Ogólne wrażenie, 2100 gorsza od LJ4 (mimo że ma 1200 dpi, 600 dpi na LJ4 wygląda lepiej), jęczy piszczy, wcina papier przy druku dwustronnym. Jedyna zaleta 2100, możliwość wypuszczania tyłem, a nie górą - kopertom to służy.

Reply to
pisz_na.mirek

Utrzymali, P to klasa P (obecne oznaczenia to 2xxx), a M zawsze było postscript.

Natomiast problem bywał z N i M, niektóre M (z tych nowszych) mają w sobie N, a niektóre M (to chyba z tych klasy "coporate") mają w sobie N.

Taka "coporate" w odmiania full-wypas jest wielkości pralki Polar i na kółkach :)

Reply to
pisz_na.mirek

Jarek P. napisał(a):

Swego czasu miałem podobny problem jak Ty, miałem do wyboru HP4 za 200zł (stan bliżej nieznany) lub HP5 po regeneracji (czyszczona+"nowy bęben"+10MB) za ok. 390zł (z przesyłką), kupiłem HP5, mam ją jakieś

5mieś. i nic jej nie mogę zarzucić, od rozpakowania paczki nic z nią nie robiłem oprócz optymalizacji jej miejsca zamieszkania :) Robiłem kilka płytek i może troszkę papier kredowy był zbyt mało zaczerniony, ale ścieżki 8mils wychodzą bez problemu. Wydruki "biurowe" są prawie takiej jakości jak na nowej drukarce laserowej.

Pozdrawam Maksymilian Dutka

Reply to
Maksymilian Dutka

Chyba wszystkie 'duże' laserówki HP mają gniazdo na kartę sieciową. A samą kartę można bez problemów dokupić. Lojalnie uprzedzam - instalacja drukarki sieciowej HP bywa drogą przez mękę. Ale jak się już zainstaluje, to ma się spokój.

Tak, mają gniazdo, ale w czasach nowości 4, 4+ "karta" kosztowała do 50% gołej drukarki. Nie wiem jak jest obecnie z dostępnością luzem tego modułu.

Reply to
pisz_na.mirek

hehe bo nie znal niezlych klockow w stylu DP... czy SEIKOSHA ale wyzsze numerki - niedosyc ze pogonilaby mu znacznie szybciej to trwaloscia bila wiekszosc drukarek dostepnych na rynku - wiem bo staly w bankach i tez pracowaly nonstop... raz juz mocno OT bylem w szoku jak widzialem silnik krokowy z ukreconym walem....wal to byla dobra stal grubosci ok

8mm....przeciazenia byly potezne w tych drukarkach, glowica tlukla 3 wiersze w jednym przejsciu a inna 5 za jednym zamachem...
Reply to
PAndy