domofon: tesla>wekta - jak podłączyć?

witam, chcę zmienić unifon w mieszkaniu ze starego: TESLA 4FP11037 na nowy: Wekta TK6. Posiadam instrukcje do Wekty, z opisami kolejnych podłączen, wiem jak jest podłaczona Tesla, ale nie wiem jaka jest w niej rola kolejnych stykow. A lecą one mniej tak:

7(wolne) 4 1(wolne) 3 A T 2 6 Czy ktoś wie która żyła w Tesli od czego jest? Znalazłem jakieś opisy podłączeń z wykorzystaniem żył 1-6, bez A i T, ale u mnie sytuacja jest inna, nie chciałbym nakombinowac..
Reply to
JAPO