domofon 5 przewodowy problem z podłączeniem

mam następujący problem musze podlaczyc istniejaca instalacje domofonowa w bloku wielorodzinnym do centralki telefonicznej w ktorej jest wyjscie do bramofonu na 2 przewodach lub zrobic przejscie z instalacji 5 przewodowej na sluchawke domofonu 2 przewodowa. mial moze ktos taki problem ?? jak sie z tym uporac ??

pozdrawiam Palma

Reply to
Palma

Użytkownik "Palma" snipped-for-privacy@tlen.pl napisał w wiadomości news:d9s574$deo$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

zapomnialem dodac iz istniejaca instalacja domofonu jest 5 przewodowa .

Pozdrawiam Palma

Reply to
Palma

Palma snipped-for-privacy@tlen.pl napisal nam:

domofony 2 przewodowe sa cyfrowe a 5 analogowe wiec cienko to widze :) Zapytaj na elektroda.pl goscia zodiak - jakos tak nick (z cyframi jeszcze). Moze bedzie wiedzial jak.

Są cyfrowe systemy domofonowe na 2 przewodach. Jeżeli masz 5 przewodow do wykorzystania to da się to zrobić ale nie poprzez przejściówkę tylko wykorzystując kompletny system np. RAINMAN.

PC

Reply to
PC

Rainman ?? a co to takiego mozna jakies blizsze namiary ??

w sumie to niewiem czy dobrze sformuowalem pytanie tak w zasadzie to chodzi mi o podpiecie centrali telefonicznej Slican pms 08 do istniejacej instalacji domofonowej 5 przewodowej moze ktos mial doczynienia z takim sprzętem ?? zeby mozna bylo obslugiwac z telefonu podpietego na lini wew domofon ??

Pozdrawiam Palma

Reply to
Palma

| Rainman ?? a co to takiego mozna jakies blizsze namiary ??

W sumie to ja też nic nie znalazłem choć taki domofon jest w prawie każdym bloku!! Ja osobiście montowałem takich conajmniej 2 na jakimś osiedlu.

| w sumie to niewiem czy dobrze sformuowalem pytanie tak w zasadzie to chodzi | mi o podpiecie centrali telefonicznej Slican pms 08 do istniejacej | instalacji domofonowej 5 przewodowej moze ktos mial doczynienia z takim | sprzętem ?? zeby mozna bylo obslugiwac z telefonu podpietego na lini wew | domofon ??

Slicana jakiegoś tam mam w pracy ale to kicha. Nie wiem czy coś z tego będzie. Raczej nie.

Pozdrawiam PC

Reply to
PC