Dodatkowe klawisze na rs 232

Witam. Mam problem. Chciał bym stworzyc dodatkowych pięc klawiszy obsługiwanych przez rs-232. Mam problem ze stroną elektroniczną tego przedsięwzięcia(jestem laikiem). Był bym wdzięczny za wszelkie wskazówki które mogły by mi pomóc w zrealizowaniu moich zamierzeń(jakieś schematy, odsyłki do literatury, stron internetowych). Wiem że temat ten był juz kiedyś poruszany na tym forum, ale nie było tam odpowiedzi która by mnie usatysfakcjonowała. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam

Reply to
ddomid

snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):

Gdzieś w internecie jest schemat konwentera PS/2->RS-232, wmożliwa podpięcie klawiatury PS/2 pod RS.

Reply to
Filip Ozimek

snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):

Możliwe rozwiązania:

1) zastosowanie mikrokontrolera z portem szeregowym 2) akurat port RS232 ma 5 wejść

Ciekawe linki:

?tem=produkt&prodid=243 Pozdrawiam MD

Reply to
Maksymilian Dutka

I jeszcze jeden link:

Pozdrawiam MD

Reply to
Maksymilian Dutka

snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):

Jeżeli jesteś laikiem to proponuję Ci zastanowić się czy nie łatwiej na LPT, chyba, że akurat musisz mieć pod RS'a. Schemat nie trudny, bo tani mikrokontroler i styki, ale dochodzi problem napisania programu i zaprogramowania. pozdrawiam

Reply to
Grzegorz Latocha