Dla leniwych "tfurcuf" stron www

W życiu elektronika ;-) ważny jest dostęp do informacji, za ile sobie te wszystkie małe (pardonnez moi) gówienka kupi. Większość moich zakupów robiłem w sklepie Semiconductors Bank, ale chyba przestanę. Odkąd zrobili renam... remat... remont swojej strony www, najpierw przestał działać cennik, potem zwaliły się menu, a teraz w Mozilli pojawia mi się komunikat:

STRONA WYMAGA PRZEGLADARKI INTERNET EXPLORER VER 5.0

Ręce mi opadły :-( I nie podali nawet adresu, pod który można byłoby wysłać zażalenie. Piętno.

Pozdrawiam

Marcin Stanisz, wiem, wiem - powtarzam się...

FUT: pl.misc.elektronika - tam się po nich przejedziemy, jak po burej kobyle ;-)

Reply to
Marcin Stanisz
26 Apr 2004 08:01:27 GMT jednostka biologiczna o nazwie Marcin Stanisz snipped-for-privacy@poczta.bzdury.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Tez wczoraj zauwazylem, ale ich strona (od czasu "przebudowy") nigdy nie dzialala w Mozilli, wiec moze lepiej ze wyswietla komunikat zamiast niedzialajacej strony. Zdarza mi sie z rozpedu probowac otwierac strone SB w Mozilli. Jednoczesnie daje to poglad jakim lamerem jest ich webmajster. Mozna by go skierowac celem douczenia na

Dolaczam sie. Daliby juz lepiej zarobic jakiemus studentowi ktory zna php i napisalby im porzadna strone.

Reply to
BLE_Maciek

Marcin Stanisz .-- .-. --- - . ---...

Taa, ciekaw jestem co tam jest tak zaawansowanego, że tylko IE może sobie w tym poradzić, Javascript (hehe), kolorowe ramki tabelek czy może kod jest tak zabugowany, że tylko IE coś z tego rozczyta? Wiem - to sprytny sposób reklamy - wściekli użyszkodnicy będą pomstować na całym usenecie i o firmie zrobi się głośno. :)

Reply to
Loonie

raz chodzi , raz nie chodzi, juz nawet na operze mi poszlo ale strona sie krzywi :P mysle ze admin nie mogl sobie poradzic ze strona aby wygladala wszedzie tak samo i stara sie wymuszac IE !!!

Reply to
Piter

Dnia 26.04.2004 10:01 Marcin Stanisz napisał(a) wiekopomne zdania:

Do Osiołków z nimi!

Lista grzechów: document.all, ActiveX itd...

Reply to
|\/|arci|\|

Mon, 26 Apr 2004 16:24:52 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "|\\/|arci|\\|" snipped-for-privacy@g.a.z.e.t.a.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Reply to
BLE_Maciek

Rzeczywiście, lenistwo (lamerstwo ?) kodera bije po oczach:(

semiconductors.com.pl

może spróbuj na snipped-for-privacy@semiconductors.com.pl mam linuksa i też nie wyobrażam sobie żeby instalować win i przeglądać strony w ie.

Reply to
neutrino

Mon, 26 Apr 2004 21:13:18 +0200 jednostka biologiczna o nazwie neutrino <to_nie snipped-for-privacy@nospam.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Ja mam win, ale tez nie wyobrazam sobie zeby przegladac strony w ie. :-)

Reply to
BLE_Maciek

A po co wogóle przeglądać? Nie tylko SB handluje komponentami. Zauważ że taka "drobna" rzecz jak badziewna strona WWW jest IMO odbiciem ogólnego lamerstwa i bylejakości panującego w danej firmie. Chyba jedyną w miarę porządną stroną WWW polskiego handlarza elektroniką jest strona Seguro. I ludzie ich raczej chwalą ich usługi. Chociaż ja u nich nie kupuję ponieważ ich asortyment nie leży w obszarze moich zainteresowań. ;-)

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec
26 Apr 2004 23:54:16 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Jan Dubiec snipped-for-privacy@slackware.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Zgadzam sie w 100%. A Seguro tak, ma porzadnie zrobiona strone i dziala bardzo sprawnie. Kupowalem u nich raz i jestem zadowolony.

A co do SB, to jednak niestety trzeba je brac pod uwage bo jest 3 minuty piechota ode mnie :-) i asortyment ma calkiem bogaty. Gdyby tylko nie ten lamerski webadmin to wszystko by gralo.

Reply to
BLE_Maciek

W artykule snipped-for-privacy@hs001.slackware.pl> Jan Dubiec napisal(a):

Ale SB jest MSZ całkiem, całkiem... Pan pod GUS-em w Wawie już mnie rozpoznaje, ma co potrzebne... Tylko ta strona.

Pozdrawiam

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz