Diodki HSDL4220 pilnie potrzebne!

Gibol schrieb:

zobaczę w poniedziałek, czy mam jakieś resztki w pracy. Powinno coś być.

Waldek

Reply to
Waldemar

Gibol schrieb:

niestety ostały mi się jedynie HSDL4230. Ta sama struktura, ale węższy kąt (17 zamiast 30 stopni). W razie co to te diody kupiłem w firmie Dreyer, Tel.: +49 40 669 52 27 28, Fax +4940 668 40 30. Jakbyś chciał te 4230 to podaj swoje namiary na adres prywatny, parę sztuk mogę ci wysłać.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok