Dekoder kodow EEC IV (Electronic Engine Control w Ford'zie)

Witam, jak w topicu czy zna ktos jakis projekt do wykonania na szybko dekodera kodow zwracanych przez EEC IV, wiem ze mozna podpiac diode ale nie chce mi sie liczyc migniec - wolalbym odczytac po prostu numerek i tyle - nie chcailbym sam robic a moze ktos ma juz gotowy projekcik albo zna linka... googlalem troche, znalazem duzo ciekawych informacji ale czegos do zrobienie typu "bezkombinowania" nie... Z gory dziekuje i pozdrawiam ap

Reply to
PAndy

PAndy napisał(a):

Szkoda zachodu. Gdyby ten EECIV działał prosto... trzeba zliczyć piknięcia i koniec to daloby się jakis układzik nawet na TTL-kach. Ale tutaj obsługa jest bardziej skomplikowana trzeba policzyc pikniecia na start i autotest, po odpowiedniej przerwie zaczac zliczac kody bledow ew inny kod mowiacy ze bledow nie ma.... Naprawde lepiej zainwestować w diode i rezystor :)

Aby nie być gołosłownym, jest gotowy interfejs EuroScan. Gada z fiordami do 1998 roku. Możesz poszukać opisów i programików ... ale serio....nie opłaca się :)

Pozdrawiam CODI

Reply to
CODI