Datasheet atmega32L i bascom- nie zgadza się opis fusebitów

Chcę ustawić na wewnętrzny oscylator 1MHz. W datasheecie podają 0001 a w bascomie dla 0001 napisano EXT CLOCK. Nie chcę zablokować więc pytam. Nie pamiętam jak było ustawione gdy go pierwszy raz programowałem(dostarcza się z ustawionym 1MHz). Mam teraz 4MHz -chcę zwolnić ale nie zablokować... :-) Może ktos podpowiedzieć?

pozdrawiam

Prawdopodobnie wynika to stąd, że '1' oznacz unprogrammed a '0' programmed. Stąd dataszit i bascom podają robieżne informacje.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Michał T <lotnickNIENAWIDZE snipped-for-privacy@epf.pl napisał(a):

..

Coś kręcisz :( Co oznacza zwrot "a w bascomie dla 0001 napisano EXT CLOCK." ? Czy w pliku pomocy tak pisze , czy w "okienku" programatora ? Zapisz do FLB(FuseLowByte) wartość 0xE1 (11100001)- "0" oznacza zaprogramowany

- a będziesz miał swoje 1MHz.

Piotrek

Reply to
Piotrek Sz.

W okienku programatora tak jest napisane. Dałem 0001, bo jestem niecierpliwy . Działa . Ale w bascomie rzeczywiście obok napisalli "ext clock".

pozdro