Czytnik kart PC/SC

OliP napisał(a):

taniej i szybciej będzie kupić gniazdo SC [1], wyciąć otwór w zaślepce

3,5", zamocować i podłączyć przewodem iluśtam żyłowym do płyty. z tego co zauważyłem, złącza SC na płytach głównych są zwykle przeznaczone do podłączenia samego gniazda 1:1. [1] nie wiem, czy to się dokładnie tak nazywa. jeśli nie, proszę o poprawienie mnie.

w.

Reply to
Wojtek Kaniewski

OliP napisał(a):

skoro nawet w Bydgoszczy można dostać, to pewnie są dostępne w przykładowych sklepach.

w.

Reply to
Wojtek Kaniewski

OliP napisał(a):

Bez problemu powinno dać się kupić w każdym lepszym sklepiej elektronicznym. Jak nie znajdziesz to szukaj np. w AVT, TME albo Maritexie(złącza do kart chipowych lub smart-card).

Reply to
badworm

no pewnie, przecież to to samo co do programatorów kart "tvsat",

Jarek Andrzejewski