Czy jwest co? takiego, a jak jest to czy da si? to

W tablecie jest bluetooth. Mam fajne nieduże głośniki i chętnie bym je podłączył ale mogę to zrobić tylko kablem. Jak by dało się kupić magiczne pudełeczko co by odebrało muzyczkke z tabletu to by dla mnie było fajnie. Czego szukać.

Reply to
Zenek Kapelinder

Wpisz hasło "bluetooth audio" na Allegro czy Aliexpress. Złącze USB jest tylko do zasilania, audio wychodzi na typowym złączu Jack. Potrzeba tylko wzmacniacza do kolumn, albo zestawu aktywnego.

Reply to
Michał Lankosz

Dzięki. O to chodziło.

Reply to