Czy jest alternatywa dla ic-prog do I2C?

Witam

Ic-prog jest do niczego przynajmniej z moim programatorem, buforowany na max-232 JDM, z przetwornicą. W win 98 działa idealnie. Chodzi mi tylko o programowanie dużych pamięci szeregowych EEPROM. Czy jest coś co działa dobrze pod windows Xp?

PS Już próbowałem różnych ustawień IC-proga (userport i inne) i mniej więcej działa pod xp , ale właśnie mniej, bo idzie w tempie żółwia

Reply to
szlovak