czujnik różnicy ciśnień

Witam,

czy możecie mi polecić jakiś tani (do 30 PLN) czujnik do pomiaru różnicy ciśnienia lub czujnik do pomiaru samego ciśnienia (wtedy wezmę dwa i policzę różnicę). Potrzebuję go do pomiaru różnicy ciśnień rzędu 50-1000Pa z rozdzielczością 10Pa. Wszystko co udało mi się znaleźć jest albo za drogie albo na za duże różnice ciśnienia.

Pozdrawiam

PK

Reply to
kpiotr

Nie musi byc tak prosto - dokladnosc wymagana wieksza, kompensacja precyzyjna - lepiej bierz roznicowy. No i koszta rosna, a czujnik z natury jest roznicowy, kwestia tylko wyprowadzenia drugiej rurki.

Sa na taki zakres .. ale tak jak mowisz - drogie.

A znalazles gdzies jakikolwiek czujnik za 30 zl ?