cpld xilinx gdzie kupić

Witam staram się nabyć układ XC95216-15PQ160C (cpld xilinx) ale w każdym sklepie chcą mi sprzedać min 5 sztuk.

Czy ktoś posiada namiary gdzie mogę kupić pojedynczy egzemplarz ?

Reply to
olek

Nie ma na allegro ? To kup 5, sprzedaj 4 z zyskiem :-)

olek napisał(a):

Jak po normalnej cenie to mogę odkupić 4szt ;)

Reply to
Maksymilian Dutka

Maksymilian Dutka napisał(a):

normalna cena:

:D

Reply to
Maksymilian Dutka

Maksymilian Dutka napisał(a):

raczej nie będziesz zainteresowany 135 PLN ;)

Pozdrawiam Tomasz O.

Reply to
olek

a to ?

Pozdrawiam, M.

Reply to
Oshin

olek napisał(a):

Myślałem że to będzie tańsze od FPGA ;)

Reply to
Maksymilian Dutka

no to by załatwiało sprawę, troche drogo ale na szczęście sponsorować będzie polibuda ;)

Pozdrawiam i dzięki za pomoc

Tomasz O.

Reply to
olek

Hm, to moze jakies sample, albo podzwonic po USA i kupic za te same pieniadze 5 sztuk ?

Ewentualnie zadzwoń sobie do SILICA - Warszawa

i poproś pana Pawła Kunata - on sie tam zajmuje Xilinxem - na pewno postara się pomóc...

Pozdrawiam, M.

Reply to
Oshin

pisałem już do firmy SILICA i min. cena zamówienia wynosi 100 eur

Pozdrawiam, Tomasz O.

Reply to
olek