Co to za elemrnt.

Z cyklu polak potrafi czyli jak wziac licznik oplat i nie placic swoaja droga z kac ty wytrzasnales ten licznij jak w NRD sa Autostrady za darmo.

Reply to
::WireFree::

Nie dość, że po polsku pisać nie potrafisz, to jeszcze nie znasz podstawowych informacji... Autostrady w Niemczech _jeszcze_ są za darmo, ale to juz niedługo. Resztę sobie wygóglaj.

Dla ciezarowek chyba juz sa platne, a dla osobowych chyba jeszcze dlugo beda bezplatne - ostatni kanclerz uzasadnial jakiez to wielkie sa zalety bezplatnych, a demokratycznym kraju bedzie trudno zmienic zdanie :-)

A poza tym .. oszukac szkopa to przeciez nie grzech :-)

P.S. Jaki oni maja system .. to chyba swego rodzaju pamiec ktora notuje mijane bramki ?

Użytkownik J.F. napisał:

Z policją na zachodzie Europy nie da się lecieć w kulki jak z naszymi stróżami. Kary są konkretne i nieuniknione, dlatego naród jest tam stosunkowo karny. Co nie znaczy, że jeździ się tyle ile znaki pokazują, ale w łamaniu prawa ludzie zachowują rozsądek. Za brak rozsądku np w Danii płaci się odebraniem prawa jazdy, za przekroczenie dozwolonej prędkosci o 60%. Podczas gdy u nas niektórzy wcale nie dostrzegają białych tablic miejscowości. A wygoleni dresiarze w rozklepanych BMWicach (ulubiona marka dresiarzy) potrafią wyprzedzać na 4-go. Swoją drogą, czy pamiętacie jak bylismy urabiani, że autostrady w Polsce będą płatne ale tanie, tak że się opłaci jeździć dobrymi drogami? I proszę: Kulczykostrada, parszywe 100km za JEDYNE... 22zł. Za tyle moje auto spala benzyny przy 120km/h, czyli jest o 30% szybciej za to 100% drożej. Tylko raz widziałem tam rozsądna liczbę samochodów, zazwyczaj byłem sam na odcinku 2km, podczas gdy równoległa droga krajowa zapchana... Ech, PRL! Ale! Podobno jest już nowy odcinek, kolejne 50km! Czyli kolejne 11zł...

Reply to
A.Grodecki
[...]

Moja intuicja mówi mi, że jest to akcelerometr.

Polak potrafi :-) Ja juz tam od spedytora uslyszalem ze limit czasu pracy nie jest dla niego problemem :-)

Zalezy od kraju. W Szwajcarii kary sa drakonskie, a w Niemczech .. do niedawna mniejsze niz u nas. Z tym ze gdzies powyzej +30..50 mozna PJ na miesiac do 3 stracic .. imho bardzo wychowawcze. Co nie zmienia faktu ze jechalem za niemcem [?] 200 zamiast 100 :-)

Mowiac szczerze to nie pamietam. Mogloby byc tanio gdyby Pol byl rozsadny ..

Szczerze powiem .. to jest IMHO cena mniej wiecej uzasadniona kosztami. A A4 kosztuje 10 zl za niecale 50 km. No i taniej niz we wloszech/francji.

A coz to za oszczedne autko ?

Mi to bardziej wyglada na zatyczke przetyczki glowki karbowanej cwancyfikatora, ale moge sie mylic.

Reply to
::WireFree::

A sluchaj jesli to ma byc licznik oplat to kazdej ciezarowce wjezdzajacej do niemiec mieliby cos takiego gratis instalowac?

Reply to
::WireFree::

Znalazlem cos takiego mozna nawet sample zamowic ale wyglada troche inaczej niz to yeti na zdjeciach

::WireFree::

Spokojnie bez nerwow prosze , na zartach sie wasc nie znasz .

Reply to
::WireFree::

we francji na autostradzie blysnal mi fotoradar..przekroczylem ograniczenie do 130 o 11 km/h i zaplacilem 130EUR:)

Reply to
greg