Cewka w kubku - jak czytać oznaczenie?

Witam

Mam cewkę w rdzeniu kubkowym zamkniętym. Średnica kubka ferrytowego

11,8mm, wysokość 10mm (z wystającym karkasem 13mm plus nogi) Jak ją czytać oprócz indukcyjności? po kolei oznaczenie nabite na kubku:

KA

56u1.3 39/18

Pozdrawiam.

Reply to
Irokez

Wróżki trzeba szukać. To się mierzy a nie kombinuje.

Myślałem że to coś standardowego ukryte w oznaczeniach.

1.3 to nie drut bo mi 0.5mm wychodzi średnica, może prąd? Przy 1kHz miernik 55.0uH i q=3,5, przy 100kHz 53,7uH i q=22 No to OK, jakaś tam cewka.

Dzięki.

Reply to
Irokez