CAN - jak sprawdzić czy działa

Hej Mam układ pca82c250 który zamienia sygnały z procka na linię. Podłaczyłem mu rs przez 10k do masy i sprawdzam napięcie na CANL i CANH (wzgledem siebie). Jest zero. Zwieram TX do 5V też zero. Dałem 560 omów między elektrody woltomierza i nic. Ale w schemacie było 2 razy po 124 omy po obu stronach sieci. Czy powinno się pojawić jakies napięcie, czy źle testuję? I czy musi być jakieś obciążenie (opornik), żeby się pojawiło napięcie na liniach CANL, CANH?

pozdrawiam

Reply to
Grodo