baterie Renata

witam,

praca domowa odrobiona. szukalem, w archiwum grupy nie znalazlem. :)

chce kupic baterie CR2025. w MM sa Energizery i Panasoniki po ca 5 zet. na allegro rozniaste w granicach 2 zl, a miedzy nimi rodzynek - "naljepsza na swiecie" jak zapewnia popychacz,

bateria o swojskiej nazwie Renata.

czy te baterie rzeczywiscie sa takie niesamowicie lepsze od innych? czy warto je kupowac, czy spokojnie nabyc maxella i zapomniec o ekskluzywnym swiecie posiadaczy tych naljepszych?

bateria ma byc uzywana w miniaturowym nadajniku radiowym, zalezy mi na tym, zeby wytrzymala dlugo. jak najdluzej. bo nie zawsze krotko i szybko znaczy dobrze. jak w zyciu.

dziekuje i pozdrawiam, rdx

Reply to
radxcell

Pzdr edgr

Reply to
edgr

RadXcell answers to edgr, who wrote in news:eiikvt$i5h$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl:

coz, napisali sami o sobie ze sa dobrzy ;)

dzieki, rdx

Reply to
radxcell

Dnia Sat, 4 Nov 2006 21:50:16 +0100, Michał Trych napisał(a):

I chyba dobrze robi - wsadzają to często fabrycznie do szwajcarskich zegarków. U mnie w zegarku z przełomu stuleci pracowała do tego roku.

Reply to
Krzysiek

Nie majac porownania to nic nie znaczy.

Baterie marki [bo chyba nie firmy] Casio wytrzymaly w kalkulatorze ..

20 lat ..