AVR studio i problem z ustawieniem częstotliwości

Witam

Symuluje w AVR Studio 4.12 atmega8535. W Configuration Options ustawiłem częstotliwość na 8000000Hz, a mimo to podczas symulacji w palecie I/O View -> Processor wyświetlana jest częstotliwość 4MHz i nie wiem jak to zmienić. Jak ustawić częstotliwość pracy procka w symulacji? Wiem, że nie ma to wpływu na symulację, ale ułatwiłoby to sprawdzanie na przykład czasu trwania przerwania.

Pozdrawiam tn

Reply to
ThomasN

Użytkownik "ThomasN" snipped-for-privacy@serwer.jakis.pl> napisał w wiadomości news:eq5mja$f7i$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Debug -> AVR Simulator Options

Pzdr, Maciek Wywrocki

Reply to
Maciej Wywrocki

Thx. nie rozumiem dlaczego można to zmienić tylko podczas symulacji, ale oki.

Pozdrawiam tn

Reply to
ThomasN