Atari - wtyczka SIO

Witajcie... Wie ktos gdzie mozna dostać wtyczke SIO - takie coś co słuzyło do podłaczenia magnetofonu do Atari ?

W archiwum nic na ten temat nie znalazlem :\

( a jakby sie juz dało to kupic w Trojmiescie to poezja... no ale inne lokalizacje tez mile widziane)

Z gory dzieki za namiary (moze być na priv)

Reply to
Krzysztof Arentowicz

Witaj Krzysztof,

W Twoim liście datowanym 25 maja 2004 (23:14:50) można przeczytać:

KA> Witajcie... KA> Wie ktos gdzie mozna dostać wtyczke SIO - takie coś co słuzyło do KA> podłaczenia magnetofonu do Atari ?

KA> W archiwum nic na ten temat nie znalazlem :\

KA> ( a jakby sie juz dało to kupic w Trojmiescie to poezja... no ale inne KA> lokalizacje tez mile widziane)

KA> Z gory dzieki za namiary (moze być na priv)

Kiedyś zrobiłem interfejs i miałem taką wtyczkę z kablem. Poszukam może jeszcze gdzieś się uchowała.

Reply to
rc72

Magserw Gdynia i bomis na Wieniawskiego w Gdansku

Reply to
BARMAN

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 2004-05-25 23:14 Krzysztof Arentowicz nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

Ostatnio na pl.comp.sys.atari padła propozycja, by kupic gotowy przewód zakończony dwoma wtyczkami np. na Allegro i wykorzystać go we właściwy sposób :-)

Reply to
badworm