Antena krótkofalarska na 2m

Poszukuję planów wykonania prostych anten na 2m 1/2 lub 5/8 fali. Bardzo proszę o ew. podpowiedzi na maila.

Pozdrawiam,

Rafał

Reply to
Rafał

Nie lubisz googla ? wmaluj w wyszukiwarkę : antena gp lub j

Powodzenia. A..m

Użytkownik "Adam C" <acanka NOSPAM @kr.onet.pl> napisał w wiadomości news:c0e4d$457b25cb$57cf2665$ snipped-for-privacy@news.chello.pl...

lub "antena kd" ... nie ma ? hmm ... a u mnie wisiała ... niedouczone gógle

@

kd = kawał drutu :>

Reply to
Miller Artur

Dnia Sat, 9 Dec 2006 21:01:29 +0000 (UTC), Rafał napisał(a):

Tu se looknij:

całą fajną, klasyczną e-książę on-line. Polecam rozdział 'Anteny'

Reply to
Jacek Maciejewski

A ja polecam pl.rec.radio.amatorskie - tam znajdziesz więcej radosnych informacji n.t. anten

Reply to
yogi009