Altus 140

Witam Rzezi mi jeden z glosnikow. W sklepie posredniczacym w naprawie, kazali mi wymontowac glosnik basowy i przyniesc. Wymienili mi membrane - z dobrej na dobra :D - oczywiscie objawy nie ustapily... Objawy sa takie, ze przy niskich dzwiekach bas jest jakby podwojny i przeciagly. Slychac tak, jakby cos lezalo na kolumnie, albo byl jakis luzny element i on tak pobrzekiwal... Pomysly, sugestie mile widziane:) Jakby co - to lutowac umiem :]

Reply to
Jacent

zamienic kanaly kolumnami , moze wzmacniacz??

K.

Reply to
Krzysztof

Użytkownik Jacent napisał:

O ile mnie pamięćn nie myli w Altusach nie było układów scalonych, chyba że się mylę. Poza tym jeżeli zamieniłeś tylko głosniki niskotonwe a nie kolejność podłączenia kolumn do wzmacniacza- to wymianę głośników można o "d" rozbić. Ja bym stawiał na wzmacniacz

G.B.

Reply to
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz