Adaptery typu pin dla łączenia kabelków/e

Witam,

Od jakiegoś czasu używam czegoś takiego:

("separated machine pins")

Bardzo przydatne ale rozglądam się za jakimiś o większej średnicy. Potrzebuje eksperymentować z elementami o grubszych nóżkach, które nie wchodzą w te piny jakie mam. A robienie "sprężynek" z osłonkami termokurczliwymi nie jest ani tak samo eleganckie ani wygodne. Może ktoś zna podobne piny połączeniowe ale o większych średnicach?

Pozdrawiam i dziękuje,

Radek

Reply to
Radek

wszyscy znaja stare, dobre, wtyki bananowe...

bad_skipper

Spotkałem się z tym rodzajem wtyku ale raczej nie tego poszukuję.

Dziękuje niemniej za radę - a jak się powinno nazywać to co oferuje firma Ninigi ale o nieco większej średnicy?

Pewnie szukam czegoś co można łatwo znaleźć ale trzeba znać tylko odpowiednią nazwę...

Pozdrawiam,

Radek

Reply to
Radek

moze tak:

tak:

bad_skipper

Użytkownik "Radek" snipped-for-privacy@mitsoft.com.pl> napisał w wiadomości news:e1qs7q$cv$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Kiedyś rozbierałem w tym celu damskie złącza DB9, jak weźmiesz wersję do druku to masz fajne gniazdka, wersja druga to damskie złącza precyzyjne do goldpinów, jak chcesz na większe prądy to modelarskie goldy 2mm. Piotr

Reply to
Piotr Pitucha

Muszę napisać, że w końcu znalazłem to czego szukałem. :)

Chodziło o "końcówki igiełkowe".

Pozdrawiam,

Radek

Reply to