Producenci kabelków - szukam

Witam,

Szukam jakiejś firmy, która zajmuje się wytwarzaniem prostych kabelków sygnałowych.

Złącze telefoniczne RJ-12 6p6c -> kabelek płaski telefonicznny 6 żył ->

złacze NS25-G6

Czy znacie może jakieś namiary kto jest w stanie cos takiego wykonać?

Pozdrawiam, sword

Reply to
Adam Jurkiewicz

[...]

Spróbuj w Madex, są dość elastyczni. No chyba, że chcesz 10m, to raczej nikt Ci tego nie "wykona" ;-)

m.

OK, spróbuję, potrzebuję hurtową ilość.

pozdrawiam, sword

Reply to
Adam Jurkiewicz

Witam !

Mam firmę elektroniczna zajmuje sie różną produkcja elektroniczna, gwarantuje solidność i terminowość wykonania, faktura vat. Jestem z Krakowa, wysyłka na cały kraj.

Jeżeli jest Pan zainteresowwany proszę o kontakt snipped-for-privacy@post.pl lub 604 290 756

Pozdrawiam

Andrzej

Użytkownik "Adam Jurkiewicz" <sword@NA_DRZEWO_ajpic.zonk.pl> napisał w wiadomości news:cs84og$9o5$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
Bartosz Nowak

Adam Jurkiewicz napisał(a):

Ja znam firmę LIGWAN z Nowego Sącza

Pozdrawiam

Tomek

Reply to
Tomek

Tomek snipped-for-privacy@vp.pl napisał(a):

A mozesz dac jakies namiary na nia? e-mail, tel.? Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Śmiech