[51] wykrywanie dowolnego zbocza

:-o Czyli ile? ATmega128 kosztuje obecnie około 32 zł (Seguro: 32,94 zł; Propox: 31,60 zł). O jakiej Alterce dokładnie piszesz?

[...]

I gdzie tu widzisz możliwość wyzwalania dowolnym zboczem? Można wybrać albo niskim poziomem, albo zboczem opadającym, albo zboczem narastającym. ATmega128 w miejsce ustawienia "Reserved" ma na niektórych przerwaniach wyzwalanie zboczem _dowolnym_.

Reply to
Adam Dybkowski
Piotr Wyderski

O, ciekawy pomysł. Jakoś wcześniej na to nie wpadłem (bo i nie miałem takiej potrzeby w ATmedze 128). :-)

Reply to
Adam Dybkowski

Adam Dybkowski napisał:

To na szeregowy kondensator na wejściu INTx też pewnie nie wpadłeś? ;-)

pzdr Artur

Reply to
Artur