niet goedkoop

Van: "ir. W.J. Vogel" Onderwerp: Beckmann 9020 industrial oscilloscope Datum: woensdag 16 juli 2003 14:53

Ik heb er een overcompleet (2-kanaals, 20 MHz). Werkt perfect. Wordt geleverd met 1x en 10x probe, Franstalige manual (kopie) incl. schema's, Franse netkabel (eenvoudig te vervangen door Europese netkabel).

Bezichtiging en demo uitsluitend na afspraak via tel. nr. 06-51731207 (Eindhoven).

Vr. pr. 325 Euro.

W. Vogel.

nieuw kost het om nabij de 500 ? euro,s dus niet echt goedkoop

ik heb toevallig hetzelfde 2e hands gekocht voor maar 250 ? euro,s kompleet ....

carlos

Reply to
Carlos

kompleet

OK, het is een zeer degelijke uitvoering, zonder mankementen en met een goed scherp en helder beeld.

TK t.e.a.b (goed bod)

W.Vogel.

Reply to
Wim Vogel

Wim Vogel schreef in berichtnieuws bfk443$vlt$ snipped-for-privacy@nl-news.euro.net...

goed

hoeveel zou ik bij moeten geven op een Fluke189 splinternieuw in doos inclusief softwarepakket (a 199EUR), tas (49EUR) en calibratie?

Reply to
Dakduvel

Bel mij even op 06-51731207.

m.v.g.,

W. Vogel.

Reply to
ir. W.J. Vogel

Het is een goedkope Taiwaneese kloon van een Hameg scope uit Duitsland. Kast en schakelaars zijn anders, schema is vrijwel identiek, ik heb voor de liefhebber wel de US service manual (schema en gebruiksaanwijzing) Ik kocht de mijne in 1981 bij Skiltronics in Leeuwarden voor rond 1100 gulden. Met ingebouwde componenttester, delay line een leuke scope die hier nog steeds voldoet. Defekt: voedingstrafo (hsp wikkeling doorgebrand). Draait inmiddels alweer 15 jaar met een nieuwe trafo.

ir. W.J. Vogel schreef in berichtnieuws snipped-for-privacy@posting.google.com...

nee, zet es een suggestie hier.....

Reply to
Dakduvel

100 euro erbij ???

Volgens Fluke geldt de garantie op de meter alleen voor de eerste eigenaar, dus niet voor de volgende eigenaren.

Kun je garanderen dat de Fluke 189 meter geen mankementen heeft ? Door wie en wanneer is je meter het laatst gecalibreerd ?

W.V.

Reply to
ir. W.J. Vogel

Kan je dat ff per e-mail of phone afhandelen? Dit ook al geen marktgroep dus je overtreedt het charter van deze ng.

zeur niet. gewoon wetenswaardigheden dit, allemaal info voor de hobbyist

Reply to
Dakduvel

ir. W.J. Vogel schreef in berichtnieuws snipped-for-privacy@posting.google.com...

NIEUW in doos..... mag ik aannemen dat de fabriek geen kapotte dinge in de doos douwt? bon dr bij dat jij de eerste eigenaar bent, heb je volledig levenslange (7jr) garantie

ga eerst maar ff kijken bij Farnell wat een gecalibreerde 189 met extra software (dus niet alleen standaard cdtje) en tasje kost....

:)

Reply to
Dakduvel

Wordt

06-51731207

een

garantie

software (dus niet alleen

OK, met originele aankoopnota en calibratiecertificaat ruilen met gesloten beurzen ?

W. Vogel.

Reply to
ir. W.J. Vogel

ir. W.J. Vogel schreef in berichtnieuws snipped-for-privacy@posting.google.com...

Wordt

06-51731207

euro,s

met een

(7jr) garantie

software (dus niet alleen

beurzen ?

hmmm iets en iemand zegt me dak da nie moet doen.... hoe komt da toch?

:))

Reply to
Dakduvel

"Dakduvel" schreef in bericht news:bg443q$jccpj$ snipped-for-privacy@ID-102604.news.uni-berlin.de...

bek

neme

keije ut

krijggie gelijk maar de hellef

werreke allemaal

voor je hagses asof een

Geachte Dakduvel,

Dat valt alleszins mee, doch over het woord TOGGES zou u mij enige opheldering kunne verschaffen.

Ik hoop dan ook spoedig van u te vernemen,

Hoogachtend,

G.E.R.A.R.D. van Raadtgeever tot Bezemsteel.

--
Posted by news://news.nb.nu
Reply to

"Bezemsteel" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@news.nb.nu...

meneer gerard van hier tot sint-juttemis

de onderwerp togges is een medisch gezien toch wel iets van anatomische materialen die ut diverse grondstoffen bestaan , namelijk vet oftewel cellulritis lees als vet en water vocht ophoudend en vlees soms harde en soms hele zachte vlees ja ja..... helaas heeft de heer boven ons deze schepsels voorzien van een gleuf oftewel bilnaad en die helemaal naar voren doorloop tot aan de voordeur het rijk der lusten en geneugten ...... en dat hele gevalletje noemen wij nou toggus

allenig is dat dat die 2 gaten wat te kort op elkaar liggen , moije maar zien als schoonheids foutje van die heer boven ons

bromsnor carlos zonder een houten sabeltje :))))))))

Reply to
carlos

"carlos" schreef in bericht news:VfvVa.735146$ snipped-for-privacy@amsnews02.chello.com...

lees

het

Welnu, edele heer Carlos, dan vermoed ik dat hierbij mijn vocabulaire geheel bijgewerkt is, en kan u mededelen dat ik het betreffende bericht geheel begrijp, dit in tegenstelling tot wat uw broeder in dialect, genaamd, of bijgenaamd Dakduvel, beweerd heeft. Mijn dank is groot, ik groet u en hoop spoedig wederom van u te vernemen, Hoogachtend,

Gerard

-verwijder nospam uit e-mail adres

--
Posted by news://news.nb.nu
Reply to

Bezemsteel schreef in berichtnieuws snipped-for-privacy@news.nb.nu...

Stezembeel van Gaatrever tot RARDEG! TOGGES is jiddisch en staat voor REET of ACHTERWERK dus.....

das dan 50 euro! daarvan gaat 30 % naar het fondske voor Franske whehehehe

:))

Reply to
Dakduvel

"Dakduvel" schreef in bericht news:bg6u0h$l21it$ snipped-for-privacy@ID-102604.news.uni-berlin.de...

snipped-for-privacy@news.nb.nu...

waas

Hé, kwist niet dat 't Jiddisch was. De DrieDubbele Dikke van Dale heeft wel het woord TOGES opgenomen, wat inderdaad achterste betekent. Ik heb het geld al over de balk gegooid, dus vangen maar!

Rardeg. eh, Gerard (beetje identiteitscrisis;-)

--
Posted by news://news.nb.nu
Reply to