informatie gevraagt over een sony STR-DE315 RECIEVER.

Hallo ik heb een vraag ik zoek een instructieboekje van de sony suround reciever STR-DE 315. Ik heb bij sony op hun site gekeken maar daar komt hij niet meer voor. En ik zoek een site waar men een afstandbediening voor deze STR-DE 315 kan bestellen nl type RM-U301 van sony. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

--
groeten

hfiasco.
Reply to
hfiasco

Misschien hier?

JanPlezier

"JanPlezier" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Ik heb al een adres gevonden voor de afstand bediening en er één besteld. Bedankt voor het advies Jan Plezier nu zoek ik nog de instructieboek van de sony STR-DE 315.

Hfiasco.

Reply to
hfiasco