E25 foutcode in led display oude Philips stereo TV

Tv valt uit na enige tijd, na uitzetten weer aan, maar valt weer uit met E25 in led display. Iemand bekend met dit probleem en foutmelding van een oude Philips stereo tv ? En wat er aan te doen ?

Reply to
EdTEc

met E25

stereo tv

Zie de reactie van Maarten op jouw vorige posting met dezelfde vraag.

-- Peter van Merkerk peter.van.merkerk(at)dse.nl

Reply to
Peter van Merkerk

Ik heb al op je vraag gereageerd, nauwkeuriger dan 'er is iets stuk', zal het niet worden. Als je een hint nodig hebt over wat voor gegevens je minimaal moet geven voor een zinnig antwoord horen we het wel.

"EdTEc" a écrit le/schreef op/wrote on 21/10/2003

Is het nou echt zo moeilijk om het model van uw tv te geven? Wij zijn nog steeds niet helderzienden...of dacht u dat Philips maar 1 model heeft gebouwd, 10 j geleden? Type, achter tv op de rug...

--
alain dot beguin at tijd dot be
Icq/Skype/Msgr-audio

De tv is van de ouders van een vriend van mij, je weet wel van die modellen met een bolle buis en speakers aan de zijkanten (geen hifi maar gewoon stereo 2 x 20 watt ) Mijn ouders hebben er ook zo een met zilveren voorkant deze is bijna hetzelfde alleen met zilveren aanuitknop, misschien net een jaar nieuwer. Is het niet K40 chassis? De foutcodes van deze series zijn toch niet verschillend?

"Alain Beguin" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@privacy.net...

E25

stereo tv

Reply to
Edwin

Dan zal het vast E2 zijn, en in geval van een K40 (werden 10 jaar geleden al ruimschoots niet meer gemaakt trouwens), betekent dat meestal slechte solderingen op het grootsignaalpaneel en op de voeding. Zoeken met groups.google op een van mijn uitgebreide reparatiebeschrijvingen van solderingen op de K40 zou resultaat moeten geven. Ook bij de 2B (directe opvolger van de K40) zijn vaak slechte solderingen, maar hier gelden geen uitgebreide omschrijvingen over brandgevaar e.d.

Was het kleur?

Remco (>:-))

Reply to
Remco Bruijne